Monday, June 6, 2011

Berat Tulang

Malas juga bermaksud berat tulang dalam peribahasa Melayu.
Dalam bahasa Arab pula malas bermaksud 'kasal'.
Tak tahu jin mana yang telah menghasut saya untuk mempunyai rasa malas.


Ya!
Saya malas nak update blog.
Saya malas nak cantikkan blog letak template cantik-cantik.
Saya malas nak menyusun kata kerana blog.
Saya malas nak bukak laptop (lagi senang bukak TV dari laptop).

Tapi bila dah bukak laptop, saya tak boleh berhenti melukis dekat PAINT dan mencari templates comel-comel. Tapi seharian mencari pun masih tak jumpa templates memuaskan hati.
Biarlah blog tak ada layout comel cam dulu lagi. Janji adalah jugak warna penaik seri. Ohh! First time buat header yang comel sendiri. Biarlah orang kata awak tak comel. Tapi saya rasa awak tetap comel. Hehehe. Tapi saya tak nak letak awak sebagai header. Sebab saya rasa header yang tu lagi comel. Maaf ye!



Ni lah header tu. hihi



2 comments :

Taufan Bin Ribut said...

percubaan yang baik ^_^

Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

Watch my video song!!

Anonymous said...

malas2 pun dh update entri kan. hahahha
betul tu, susah betul nk cari template yg sesuai...