Friday, December 30, 2011

Tag, tag dan tag :)

1 . Post this rules 
2 . Write ELEVEN thing about yourself auww .
3 . Answer the question that the taggers have set  for you 
4 . Create ELEVEN new question foe the people you have tagged to
answer
5 . Choose at most ELEVEN blogger & at least SIX blogger to be 
tagged to answer those new question
6 . Paling penting ! NO TAG BACK ~


Terkejut tiba-tiba dapat tag dari MIAAMALINA.  Hehe. Pening-pening menjawab. Tapi gigihkan jugak menjawab. Dari tade keje nak buatkan. Hohoho. Tq MIAAMALINA. :)

Question no 2: Eleven thing about myself

~ Saya suka coklat. Bukan suka tapi SANGAT SUKA! hehe wajib beli setiap kali pegi mana-mana...
~ Addicted to cute stuff. Jadi, sangat pantang untuk menjejakkan kaki di gift shop!
~ Suka makan sayur warna hijau. Kenapa? Sebab rasa sayur warna hijau lagi sedap dari sayur warna oren.     Ahha..
~ Gilakan warna merah sampai ibu tak kasi beli baju warna merah lagi...
~ Teringin menjejakkan kaki di bumi anbia. Insyaallah one day. Masa konvokesyen angah maybe. (separuh soalan lagi. Fuhh!)
~ Suka jalan-jalan especially dengan family sebab nanti dapat duit. Hohoho..
~ Love my friends. Susah hidup tanpa kawan. Kita saling memerlukan.
~ Satu hari nanti, nak belajar bahasa mandarin because my grandma is a chinese woman.
~ Mudah menyerah kalah bila rasa susah untuk buat satu perkara.
~ Punya banyak bad habit yang susah nak dikikis.
~Saya berharap memang saya pemilik tulang rusuk kiri awak :)

Question no 3:  Soalan yang di tag

~ Huruf tengah-tengah antara A-Z ialah M kot.
~ Benda yang menceriakan hidup saya ialah family dan benda yang saya suka buat. Ahha.
~ Absolutely not. Belum cukup perfect lagi. Nobody is perfect kan kan.
~ Pandangan saya terhadap orang tag saya ni comel sebab suka warna pink, peramah dan jiwang. Haha
~ Jika terpaksa memilih anta cinta dan cita-cita, saya pilih cita-cinta boleh? hehe.
~ Ermmm, seberapa penting blog ea. Rasanya 50-50 kot sebab malas nak update dan boleh merepek.
~ Sudah bersama selama 2 tahun lebih. Kih3.
~ Tempat hangout paling best tentulah rumah sendiri. Haha. Selain tu, Times Square kot.
~ Tentulah drama korea yang best sebab episod sikit, tak banyak merepek-repek dan yang penting romantik.
~ Saya 50-50 dengan warna pink. Hihi. Kadang-kadang rasa geli tapi cute stuff banyak warna pink.
~ 1+1=2

Question no 4: Soalan-soalan untuk orang yang di tag oleh saya

1. Negara mana yang korang nak sangat pergi?
2. Artis mana yang paling korang minat?
3. Apakah hobi korang di masa lapang?
4. Tempat kat Malaysia yang paling best pernah pegi?
5. Pilih salah satu antara vanila dan coklat. Sebab?
6. Ciri-ciri lelaki idaman korang?
7. Impian korang di masa hadapan?
8. Antara family dan kekasih, yang mana korang pilih? hehehe
9. Movie terbaik yang pernah tonton?
10.Haiwan apa yang korang paling suka? dan kenapa?
11.Apakah pandangan pertama korang masa mula-mula tengok blog ni? haha


Mangsa-mangsa saya ialah 

Ezza Ezzaty



Kamsahamnida!