Wednesday, September 7, 2011

Warna Warni Raya Saya!

Raya kali nie lebih best daripada tahun lepas. Duit raya pun banyak. Alhamdulillah.. rezeki dari Allah. Adalah dalam seratus lebih. hehe. Tua-tua macam nie pun ada lagi orang nak bagi duit raya. Raya pertama balik rumah nenek kat Kuantan sebelah ayah. Lepas tu bertolak ramai-ramai ke rumah atuk dan nenek tiri pulak. Raya kedua pulak jalan-jalan kat Temerloh dan kemas-kemas barang balik kampung belah ibu dekat Jerantut. Nenek buat kenduri doa selamat dan kesyukuran sempena cucu dia nak pergi Mesir bulan 10 nie. Semua orang tak menang tangan memasak dan hidang makanan untuk tetamu. Hari Sabtu barulah balik Temerloh balik. Tu pun malam baru balik. Bangun-bangun je pagi esok. Laa dah Ahad ke. Huu... cepat je masa berlalu. Assignment pun tak siap lagi.

Gambar raya pertama:



Cousin2 dan adik beradik ayah




Rumah atuk belah ayah

Raya kedua:



 Kemas-kemas sebelum orang datang


Nie saya dan pak cik saya yang buat (penat betul wat banyak2)


Hehehe



OK ini tipu. Bukan saya yang punya.



Rindu adik Syahirah. Comelllll!






Kek lapis yang menjadi kegilaan (saya je yang habis kek nie)

2 comments :

yayalicious said...

wah..kek lapis..sedapp tuuu..mjadi kegilaan sy jugk..hihi

eye inn said...

haha rai doktor kate x blh makan benda manis kn???report kAT abah rai hehe