Wednesday, December 15, 2010

Erti Hidup

Ermm... semua orang menghadapi dugaan hidup kan... dugaan dan erti hidup mengajar setiap insan supaya bangun dan lebih matang. Saya rasa saya tak dek kawan baik la. Kenapa saya rasa hidup saya semakin bosan ek sekarang nie. Even saya punye ramai kawan tapi diorang tak pernah nak ingat saya. Adakah saya sombong? Kadang2 I'd try harder to be kindness to them. erm tapela. Janji saya tak hilang Allah kan. 

Hehe... saya tak sbr tau nak msuk sem baru. Saya nak mulakan sem baru saya dengan semangat waja. Ececeh... hehe segala cacian, kritikan dan komen2 sem lepas jadi kan saya lebih matang dan berani. Sebenarnya saya nie jenis pemalu dan pendiam. Tapi semenjak kena presentation je dpan org, yeahh!!! saya nak berubah. Aritu kan saya kena baca sajak tau. Haha... sape la yang tak terketar kat depan tu. Ckp91 cpt! Nak mrh nie... hehe. Tipula kalau tak dek perasaan gemuruh. Alhamdulillah I be the best. Whoaa tak sangkanya dpt pujian. Yeah! I  can. Tak dek istilah I can't tau. Dato' Siti pun sanggup belajar english guna linguaphone tau. Kagum3. Hehe actually saya bangkit setelah terima kritikan dan markah paling rendah dlm oral BI masa kna bagi speech. Erm kesimpulannya. Never give up before try. Try and error tau! eh2 ini formula math. Rahsianya 1) saya yakin saya boleh sebab orang lain pun kena wat juga. Bukan saya sorang je 2) saya ingat parents saya yang nakkan kejayaan saya 3) Sampai bila nak jadi lemah nie. :))





No comments :